16 Nisan 2011 Cumartesi

Zar Adam


Kitap adı: Zar Adam


Yazar adı: Luke Rhinehart


Düşünüyorum da, eğer kardeşim istemeseydi ben bu kitabı alıp okumazdım. İlginç olabilir diyerek okumaya başladığım bu kitaba bayılmadım ama beğendim.

Psikiyatrist olan Luke, kimi kararlarını vermek zarları kullanmaya başlar. Zamanla hastaları üzerinde de denemeye başladığı bu teknik, insanlar arasında yayılmaya ve tarikat gibi bir oluşum halinin alır.

Ben en çok ilgimi çeken kısmı, 6 farklı karakter özelliği belirleyip, zarla onlardan birini seçmesiydi. zar hangisine "karar verirse" o kişilik özelliklerine bürünüp, o şekilde hareket ediyor.Bu şekilde yapay şizofreni yaratma fikri çok ilgimi çeken ve kitaba daha hevesle devam etmemi sağlayan bir bölümdü.

Ama "kitabı büyük heyecanla okudum" ya da "hem sonuna kadar okumak, hem de hiç bitmesin istiyorum" diyemem.

Güzeldi ama daha güzel de olabilirdi.



Chako

Hiç yorum yok: